Eska.pl jest także liderem w liczbie Viewsów wśród internetowych serwisów stacji radiowych. Użytkownicy serwisu wygenerowali 78 739 629 Viewsów (Mediapanel, Gemius/PBI, październik 2023 r.), co oznacza niemalże ich podwojenie w ciągu roku.
– Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju naszych produktów, inwestujemy w zespoły, stale wzmacniamy nasze kompetencje w obszarze digital – mówi Tomasz Krawczyk, wiceprezes Time SA, odpowiedzialny za produkty internetowe.
Rozbudowa struktur, szeroki zakres tematyczny, akcje specjalne
Eska postawiła na rozbudowę struktur online w całej Polsce, które na bieżąco współpracują z zespołami eksperckimi (SEO, Social Media). Powiększyła zakres tematyczny produktu, między innymi o technologie, podróże czy motoryzację. W marcu tego roku serwis www.eska.pl przeszedł relaunch, podczas którego nacisk położono na zwiększenie intuicyjności obsługi, a także na przejrzystość oraz nowoczesną ekspozycję treści. Internauci od ponad pół roku do dyspozycji mają nową stronę główną podzieloną na bloki tematyczne, a także przebudowane sekcje lokalne i podstronę z playerem.
– Eska.pl stale rozbudowuje swoją ofertę wideo, podcastów oraz produkcji interaktywnych – mówi Kamil Pawłowski, manager internetowych serwisów radiowych Time S.A. – Przyjęta strategia rozwoju eska.pl jest możliwa między innymi dzięki zaangażowaniu naszego zespołu, to naprawdę mocny skład.
Na przełomie października i listopada Eska uruchomiła ogólnopolską akcję społeczną "ESKA - Razem przeciw depresji" z regionalnymi mutacjami projektu, które są dostępne na serwisie eska.pl. Celem akcji jest uwrażliwienie na problem depresji wśród dzieci i młodzieży, wsparcie profesjonalną wiedzą rodziców oraz nauczycieli, a przed wszystkim – dzięki innowacyjnym formom interaktywnym – dotarcie z pomocą bezpośrednio do młodych odbiorców, którzy zmagają się z tego typu problemami.