Hiszpańska marka biżuteryjna TOUS otworzy w Krakowie salon. Będzie to trzeci na świecie tego typu sklep
Hiszpańska marka biżuteryjna TOUS, jak poinformował portal dlahandlu.pl, wybrała Kraków jako miasto, w którym otworzy trzeci na świecie salon zaprojektowany według konceptu EVOLUTION. Na stolicę Małopolski postawiono nie bez powodu, ponieważ Polska stanowi dla marki jeden z trzech najważniejszych biznesowo rynków na świecie. Dlatego też ulokowanie innowacyjnego salonu w Krakowie wpisuje się w strategię inwestycyjną TOUS skierowaną do kluczowych rynków. Otwarcie sklepu zaplanowana na 5 grudnia 2024 roku w Galerii Krakowskiej na poziomie 0. Miejsce udało się wyłonić za sprawą współpracy z partnerami placówki handlowej. Spełnia ono wszelkie wymagania logistyczno-techniczne nowego konceptu EVOLUTION.
– To niezwykłe wyróżnienie dla polskiego oddziału być jednym z najważniejszych biznesowych rynków dla firmy TOUS na świecie. Kluczowe rynki dla marki to Hiszpania, Meksyk, Portugalia, czy USA, a jednak to właśnie u nas w Krakowie mamy przyjemność zaprezentować polskim klientom najnowszą odsłonę marki TOUS w postaci innowacyjnego konceptu EVOLUTION. To nowa era marki TOUS: na ponad 90m2 powierzchni łączymy 100-letnią tradycję hiszpańskiego rzemiosła z nowoczesnym Customer Experience, w tym unikalną ekspozycją produktów, prezentacją wszystkich najnowszych kolekcji marki oraz specjalnej linii TOUS Atelier. Wszystko po to, by najnowsze trendy ze świata modowej biżuterii, zegarków i akcesoriów TOUS były dostępne również dla naszych polskich klientów – powiedział na łamach portalu dlahandlu.pl Artur Garnczarek, dyrektor zarządzający marką TOUS na Europę Środkową i Bliski Wschód.
Koncept EVOLUTION, na którym będzie oparty krakowski salon hiszpańskiej marki TOUS, polega na zmianach w zakresie materiałów wykończeniowych, sposobu prezentacji biżuterii oraz widocznych odniesieniach do historii marki. Kluczową rolę odgrywają w nim zastosowania kolorystyczne. Wnętrza salonu pozostaną utrzymane w bieli i szarości, a uzupełnieniem przestrzeni będzie stal szczotkowana, co pozwoli nadać powierzchni stabilną formę. Produkty zaś zostaną subtelnie oświetlone, co doda im lekkości. Dopełnieniem będą hiszpańskie akcenty takie, jak gres czy ceramiczne kafle. Pozwoli to uzyskać swoistą mieszankę tradycji i nowoczesności, będących wyznacznikiem DNA marki.
Salon zajmie powierzchnię 90 mkw. Klienci znajdą tam cały asortyment marki. Pojawi się również specjalna ekskluzywna strefa Atelier – limitowana kolekcja biżuterii premium. Do tej pory była dostępna tylko w sześciu lokalizacjach w naszym kraju. TOUS planuje w 2025 roku rozszerzyć ją o dwa kolejne miejsca.