Jakie masz odczucia po wizycie w krakowskim magistracie? Podziel się swoją opinią
Urząd Miasta Krakowa już od lat prowadzi badania ankietowe klientów. Magistrat zaprasza do wypełnienia krótkiej ankiety, której wyniki pomogą zwiększyć poziom zadowolenia z usług w UMK. Jakość obsługi klienta można oceniać na miejscu w poszczególnych budynkach Urzędu Miasta Krakowa, za pomocą indywidualnych kwestionariuszy, przeprowadzanych przez ankieterów oraz poprzez elektroniczną wersję ankiety.
Badania jakości obsługi w Urzędzie Miasta Krakowa
Badanie Satysfakcji Klienta UMK prowadzone jest w Urzędzie Miasta Krakowa od roku 2006. Wcześniej odbywało się ono tylko stacjonarnie w budynkach urzędu. Od 2017 ze względu na rosnącą liczbę spraw urzędowych, które możemy załatwić w formie online, UMK wprowadziło możliwość wzięcia udziału w tym badaniu za pomocą ankiety na stronie internetowej urzędu.
Zasadniczym celem jest określenie mocnych i słabych stron w obsłudze klientów. Na podstawie wyników badania podjęte zostaną działania na rzecz podniesienia jakości obsługi w UMK.
Badanie satysfakcji klientów w poprzednich latach
W swoim raporcie z poprzedniego roku Urząd Miasta Krakowa poinformował, że częstość odwiedzin w UMK negatywnie wpływa na poziom satysfakcji – im częściej badani bywają w Urzędzie, tym bardziej krytycznie postrzegają jakość obsługi w tej instytucji. Wśród mocnych stron obsługi klienta UMK w ubiegłym roku najczęściej wymieniano: profesjonalizm pracowników, szybkość obsługi, uczynność i pomocniczość, sposób udzielania informacji, czy brak kolejek. Z kolei najczęściej wymieniane cechy negatywne to biurokracja i niska dostępność miejsc parkingowych.
Śmieszne i dziwne nazwy ulic w Krakowie. Takie rzeczy tylko w Małopolsce. Zobacz galerię