MPK Kraków. Miejski przewoźnik najlepszy w rankingu
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie jest najwyżej sklasyfikowanym przewoźnikiem w najnowszym rankingu aktywności transportu miejskiego w Polsce za 2024 rok. Krakowskie MPK, jak podają autorzy rankingu – Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, może pochwalić się zdecydowanie najwyższym wynikiem interakcji spośród wszystkich analizowanych kont. W ciągu ostatniego roku profil MPK w Krakowie zgromadził aż 214 tys. interakcji.
Polecany artykuł:
Tak wysoka aktywność odbiorców świadczy o skutecznej komunikacji: z jednej strony wysoka liczba publikacji (1,8 tys. postów), z drugiej – największa baza fanów (98 tys. obserwujących) – piszą autorzy.
Dla porównania, drugie w rankingu WTP Warszawa odnotowało 91 tys. interakcji. Trzecie miejsce należy do MPK Wrocław (77 tys. interakcji). Łącznie w minionym roku MPK w Krakowie zdobyło 4,4 tys. nowych fanów. Internauci komentowali posty MPK 20 tys. razy. Jak się okazuje, MPK w Krakowie jest też najaktywniejszym profilem ze wszystkich.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie – 1,8 tys. postów
- Warszawski Transport Publiczny – 1,2 tys. postów
- MPK-Łódź Sp. z o.o. – 795 postów
- MPK Wrocław – 703 posty
- Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Lublinie – 552 posty
- MPK Poznań Sp. z o.o. – 542 posty
- Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy – 435 postów
- MZK w Toruniu Sp. z o.o. – 372 posty
- Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku – 307 postów
- ZKM w Elblągu | Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu spółka z o.o. – 272 posty
Kraków pokonał również inne miasta pod względem liczby fanów. MPK w Krakowie zgromadziło 98 tys. osób, a WTP Warszawa – 59 tys. Trzeci z kolei Wrocław może pochwalić się bazą fanów na poziomie 57 tys.
Dziękujemy za Wasze interakcje, polubienia i komentarze. Za to, że obserwujecie to, co tutaj piszemy. No i okazuje się po raz kolejny, że razem jesteśmy najlepsi w Polsce! Tak wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych (IBIMS), który przygotował podsumowanie aktywności na Facebooku dla oficjalnych profili komunikacji miejskich w Polsce w ciągu ostatnich 12 miesięcy – pisze na Facebooku MPK Kraków.