Pekao. Bank wyłączył na stałe jedną z aplikacji. Co ją zastąpi?
Przez długi czas klienci Banku Pekao, którzy chcieli skorzystać z aplikacji Pekao Makler, dzięki której mogli między innymi inwestować na giełdzie, trafiali na komunikat o aktualizacji, a tuż potem – o tym, że platforma nie będzie wkrótce działać. Okazuje się, że aplikację mobilną Pekao24Makler przejął w całości PeoPay. Bank poinformował, że „w prosty i intuicyjny sposób umożliwi dostęp do wszystkich posiadanych produktów w banku Pekao, zarówno inwestycyjnych, jak i bankowych”. Kiedy dokładnie nastąpiło wyłączenie aplikacji Pekao Makler?
- 31.03.2023 roku wyłączymy aplikację mobilną Pekao24Makler i zastępujemy ją aplikacją PeoPay. Po tym terminie dostęp do usług maklerskich w Twoim telefonie będzie możliwy tylko za pośrednictwem aplikacji mobilnej PeoPay – taka informacja widnieje na stronie banku.
PeoPay przejmuje obsługę inwestycji maklerskich
Aplikacja mobilna PeoPay zainstalowana w telefonie daje dostęp do konta, kart, kredytów i oszczędności. Co jasne, można za jej pośrednictwem robić przelewy, składać wnioski urzędowe, a także kupować obligacje Skarbu Państwa czy korzystać z kantoru i wymieniać waluty. Warto, aby klienci Banku Pekao, który obecnie obsługuje ponad 6,4 mln klientów i jest drugim największym bankiem uniwersalnym w Polsce, pamiętali o tym, że ta aplikacja mobilna, która obsługiwała ich również pod kątem inwestycji maklerskich od piątku, 31 marca jest niedostępna.