Czy pozycja Allegro jest zagrożona?
Allegro to wciąż największa platforma e-handlu w Polsce. Została założona w grudniu 1999 roku i od dłuższego czasu wiedzie prym na rodzimym rynku, śmiało konkurując z największymi światowymi gigantami, takimi jak Amazon czy AliExpress. Teraz do gry wkracza kolejny serwis – wszystko.pl, który zapowiada swoje ambicje. Firma Comarch poinformowała, że pod koniec marca rozszerzono trwające obecnie na platformie zakupowej wszystko.pl testy portalu. Jak dotąd dostęp do serwisu miała tylko testowa grupa klientów, czyli ok. 7 tys. pracowników Comarchu. Teraz możliwość poruszania się po platformie i przetestowania jej działania mają sprzedawcy zarejestrowani i zweryfikowani na wszystko.pl.
Sprzedawcy mają dostęp do platformy w wersji beta. Mogą sprawdzić obudowę i szatę graficzną strony głównej, testować wyszukiwarkę i oczywiście robić zakupy.
Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że obecne wszystko.pl to wersja beta i jeszcze nie wszystko działa idealnie (…). Tak czy inaczej, dzięki opiniom i zgłoszeniom użytkowników na bieżąco wdrażamy poprawki i dokładamy nowe funkcjonalności ważne z punktu widzenia kupującego i sprzedawcy – mówi Mariola Barzyk-Libura.
Testy, które mają potrwać do premiery to ostatni moment dla przedsiębiorców aby przetestować nowy marketplace i przygotować swoje oferty przed uruchomieniem portalu w pełnej wersji.
Sprzedawcy już teraz dostają liczne udogodnienia prowadzenia biznesu oraz benefity, m.in.: 0% prowizji od sprzedaży w każdej kategorii, brak opłat za utrzymanie konta, możliwość integracji (przez systemy Comarch ERP, BaseLinker, Open API), opiekuna kategorii – czytamy na stronie internetowej firmy Comarch.
Portal wszystko.pl ma oficjalnie wystartować w czerwcu tego roku.