Awaria w PKO Banku Polskim. Utrudnienia występują już drugi dzień z rzędu
PKO Bank Polski już drugi dzień zmaga się z utrudnieniami. Klienci banku zgłaszają problemy już drugi dzień. Pierwsze utrudnienia pojawiły się w poniedziałek, 9 grudnia 2024 roku, w godzinach popołudniowych. Z awarią udało się uporać dopiero późnym wieczorem. O godzinie 23:00 poinformowano klientów, że usterka została naprawiona. Jednak we wtorek, 10 grudnia, sytuacja się powtórzyła. Do PKO dotarły zgłoszenia dotyczące problemów w dostępie do aplikacji w serwisie Downdetector od godziny 11:00. To już drugi dzień występowania problemów z aplikacją IKO.
Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszym dostępnością aplikacji. Przepraszamy – poinformował na platformie X PKO Bank Polski.