CCC. Media informują o problemach firmy
Najwyższa od marca 1997 roku inflacja, kryzys pandemiczny oraz rynkowy, związany m. in. z wojną w Ukrainie, a także wysokie stopy procentowe – to wszystko przyczyniło się do poważnych kłopotów finansowych wielu firm na świecie, jak i w Polsce. Od jakiegoś czasu media donoszą, że CCC, polska spółka, która w ramach franczyzy działa także na Ukrainie, Litwie, Łotwie, w Mołdawii, Arabii Saudyjskiej czy Zjednoczonych Emiratach Arabskich, jest w „potężnych tarapatach” finansowych i zmaga się z „garbem zadłużenia”. Postanowiliśmy sprawdzić u źródła, jak wygląda sytuacja i skontaktowaliśmy się w tej sprawie z CCC. Poniżej prezentujemy komentarz.
Mamy bardzo konkretny plan działania. CCC wzmocniło przepływy operacyjne, nowy koncept HalfPrice po pierwszym roku wszedł na wysokie rentowności. Grupa Modivo utrzymuje dynamiki sprzedaży na poziomie przewyższającym konkurencyjne podmioty. W ostatnich dwóch tygodniach domknęliśmy pozytywnie wszystkie otwarte wątki związane z refinansowaniem 250 mln pln i wskaźnikami finansowymi. Prowadzimy działania operacyjne wokół rotacji gotówki oraz aktywności kapitałowe, m.in. prace nad emisją akcji, które tworzą dodatkową poduszkę bezpieczeństwa na niepewne czasy, które są udziałem nas wszystkich, w związku z wojną w Ukrainie i szalejącą inflacją – czytamy w odpowiedzi Biura Prasowego Grupy CCC.
CCC. Jak polska firma radzi sobie z kryzysem?
Z działań podejmowanych przez Grupę CCC wynika, że pomimo kryzysu i trudnego czasu w gospodarce, CCC odpowiednio radzi sobie z aktualnymi wyzwaniami rynkowymi i czynnikami zewnętrznymi. Przyczynia się do tego choćby silny rozwój marek pobocznych, choćby takich, jak HalfPrice oferująca markową odzież, obuwie, kosmetyki czy artykuły do wyposażenia domu.