Film "Barbie" Grety Gerwig okazał się hitem
21 lipca odbyła się premiera filmu "Barbie", w którym główne role odgrywają Margot Robbie i Ryan Gosling. Produkcja z miejsca stała się hitem, a fani słynnej lalki firmy Mattel szturmują kina. Co ciekawe, media zwracały uwagę na nieoczekiwane następstwa produkcji Grety Gerwig. Zaczęło się od mody, która szybko podchwyciła trendy, a na czerwonych dywanach ubrani na różowo celebryci promowali styl barbiecore. Ponadto produkcja filmu pochłonęła niespotykane dotąd ilości różowej farby, której zaczęło brakować w sklepach.
Różowe trumny hitem w Stanach Zjednoczonych
Okazuje się, że nie tylko branża modowa i producenci zabawek podchwycili popularność lalki Mattel i stylu barbiecore. Także przedsiębiorcy z innych branż postanowili podchwycić popularny trend. Jednymi z bardziej zaskakujących pomysłów, które zyskały na ogromnej popularności, są... różowe trumny! Zakłady pogrzebowe w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i w całej Ameryce Łacińskiej wprowadzają do swojej oferty takie rozwiązania i nie narzekają na brak zainteresowania ze strony klientów.
Różowe trumny mają reprezentować wspaniałe chwile, które przeżyli zmarli
Olivares Funeral Home to jedna z firm, która wprowadziła taki produkt do swojej oferty. Przedsiębiorcy promują swoją trumnę „Barbie House” hasłem: „Możesz odpoczywać jak Barbie”. Inni wskazują, że różowe trumny mają podkreślić wyjątkowy charakter osoby, która w niej spocznie i celebrować szczęśliwe chwile spędzone za życia na Ziemi.
— Ta trumna w jasnoróżowym kolorze reprezentuje iskrę i energię tych niezapomnianych chwil, które zmarli przeżyli. To przypomnienie, że nasze historie zasługują na to, by je zapamiętać i celebrować z kolorami i energią. Niech ten hołd będzie świętem pełnym miłości, kolorów i niezapomnianych wspomnień — reklamuje trumnę jeden z amerykańskich zakładów pogrzebowych.