Krakowska turystyka, gastronomia i inne branże łączą siły. "Weźże wpadnij do Krakowa" to oddolna inicjatywa pracowników wspomnianych branż. Cele są dwa: po pierwsze, jak sama nazwa mówi, zachęcenie Polaków aby przyjeżdżali do Krakowa w odwiedziny. Po drugie: dyskusja na temat tego jak turystyka i mieszkańcy miasta mogą żyć razem w zgodzie.
Formą projektu będzie wspólne wideo nakręcone na tle krakowskiego rynku, w którym my, pracownicy sektora turystyki, zaprosimy mieszkańców z całej Polski do odwiedzin w naszym mieście. Będziemy oczywiście nagrywać razem lecz osobno, w odpowiednich odstępach czasu pomiędzy kolejnymi osobami - mówi pomysłodawca Maciej Fijak.
Zmontowany film trafi następnie wszelkimi dostępnymi kanałami do mediów społecznościowych. Na tym jednak akcja się na pewno nie skończy.
Jeżeli projekt będzie cieszył się popularnością, to stworzymy analogiczne filmy w innych językach. Tylko nasza wyobraźnia może nas tutaj ograniczać. Już widzę, że bardzo dużo osób pisze ze swoimi pomysłami, jest to naprawdę super - mówi Fijak.
Organizatorzy obecnie ustalają dokładny termin kręcenia filmu. Gdy to nastąpi, informacja pojawi się na profilu akcji na Facebooku.