Peek & Cloppenburg ponownie uruchamia sklep internetowy w Polsce. Na co mogą liczyć klienci?
Niedawno informowaliśmy o tym, że multibrandowa sieć sklepów odzieżowych Peek & Cloppenburg ma problemy i ogłosiła upadłość. Okazuje się jednak, że marka odzieżowa nie powiedziała ostatniego słowa. Peek & Cloppenburg odświeżył swój polski sklep internetowy www.peek-cloppenburg.pl. Polscy klienci mogą teraz cieszyć się bardziej nowoczesnym designem strony, uproszczoną orientacją oraz nowymi funkcjonalnościami. P&C dostępny online wyraźnie wskazuje, że klienci coraz częściej poruszają się i dokonują transakcji pomiędzy różnymi kanałami, na przykład szukają inspiracji online, a następnie dokonują zakupów w sklepie stacjonarnym lub odwrotnie. Wraz z uruchomieniem nowego sklepu internetowego marka udostępni swoim klientom karty podarunkowe. Vouchery można będzie kupić i wykorzystać zarówno w sklepie online, jak i w salonach stacjonarnych. Z czasem polscy klienci będą mogli korzystać z jeszcze większej ilości udogodnień, związanych ze strategią sprzedaży wielokanałowej Peek & Cloppenburg.
- Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego konsekwentnie realizujemy naszą strategię inwestowania w tym kraju. Zmiana platformy naszego polskiego sklepu internetowego świadczy o tym, że wciąż koncentrujemy się na wielokanałowości sprzedaży, aby zapewnić naszym klientom łatwe i bezpieczne doświadczenie zakupowe, jakiego sobie życzą” - mówi Dorota Pomacho-Pątkiewicz, Director Omnichannel Austria and Eastern Europe w Peek & Cloppenburg Group.
Grupa Peek & Cloppenburg z siedzibą w Düsseldorfie i Wiedniu wyrobiła sobie silną markę jako jeden z największych multibrandowych detalistów odzieżowych w Europie. Dostępny jest za pośrednictwem pięciu sklepów internetowych i stacjonarnie w ponad 160 salonach sprzedaży.