Friz ambasadorem wody witaminowej Norush
Twórca internetowy, który ostatnio został tatą Mai, która przyszła na świat w krakowskim szpitalu Ujastek, zaangażował się w nowy biznes. Karol „Friz” Wiśniewski, który ma część akcji w Ekipa Holding, wypuścił już na rynek między innymi lody i donuty Ekipy, cukierki, batoniki, kolekcje odzieżowe oraz wiele gadżetów chętnie kupowanych przez dzieci i młodzież oglądających jego wideo. Teraz swoim nazwiskiem firmuje kolejny produkt, którym tym razem jest woda witaminowa. Obok Friza, ambasadorką napoju jest także piosenkarka i influencerka, 23-letnia Julia Żugaj. Według informacji producenta, w składzie trzech wersji smakowych napojów znalazła się m. in. biotyna, cynk czy witamina B12.
Jak smakuje woda witaminowa od Friza?
Woda, która według youtubera ma działać na nas "w pozytywny sposób" występuje w trzech smakach:
- mandarynka Glow Up - napój niegazowany o smaku mandarynkowym z dodatkiem biotyny, cynku i selenu,
- arbuz Glow Up Glow Up - napój niegazowany o smaku mandarynkowym z dodatkiem biotyny, cynku i selenu,
- jagoda/limetka Mindfuel - napój niegazowany o smaku jagodowo-limetkowym z dodatkiem witaminy B12, cynku i magnezu.
Ile kosztuje woda sygnowana przez Karola Wiśniewskiego z Ekipy? Litr napoju to koszt 8,44 zł, a można kupić go tylko w sklepach Żabka. Influencer zachwala, że napój ma prosty skład i "funkcje, które działają i robią różnice". Na temat nowego produktu wypowiedziała się też już partnerka Friza i świeżo upieczona mama - Wersow. Arbuzowy - ten właśnie smak wskazała jako swój ulubiony.