Szpital im. Żeromskiego kontaktuje się z osobami, które mają wyznaczony termin zabiegu. Ustalany jest plan działania, pracownicy powiadamiają także, które dokumenty przygotować. Starają się też kontaktować się ze wszystkimi, którym odwołano zabieg, przeniesiono termin operacji oraz tymi, którzy mają wyznaczony termin na maj i czerwiec. Jak podkreśla placówka, pacjenci mogą także sami zaczerpnąć koniecznych informacji. Wszelkie kontakty do Szpitala Żeromskiego można znaleźć TUTAJ.
Każdemu pacjentowi na 24 godziny przed planowym przyjęciem na oddział robiony jest wymaz, aby wykluczyć COVID-19. Po nim pacjent wraca do domu albo do szpitalnej izolatki, jeśli jest spoza Krakowa i nie może wrócić do domu. W oczekiwaniu na wynik nie powinno się opuszczać mieszkania, ponieważ obowiązuje jednodniowa kwarantanna. Jeśli wynik testu okaże się dodatni, zabieg zostanie odwołany o czym pacjent zostanie poinformowany telefonicznie. Jeśli wynik jest ujemny – pacjent następnego dnia zgodnie z planem zostaje przyjęty na oddział - czytamy na stronie Urzędu Miasta Krakowa.
W razie pytań i wątpliwości wszelkie informacje można uzyskać bezpośrednio w sekretariatach na właściwych oddziałach. Do dyspozycji pozostaje także pełnomocnik ds. pacjentów – Lucyna Pławecka-Stolarska, nr tel. 603 982 268; e-mail: [email protected].