Pozytywne opinie jeszcze przed otwarciem
Otwarcie restauracji zaplanowano na 13 stycznia, ale już wcześniej można było znaleźć w sieci kilkadziesiąt opinii na jej temat. Wszystkie były utrzymane w pozytywnym tonie - chwaliły lokal, serwowane tam potrawy, a także zachęcały do odwiedzin. To oburzyło internautów. Opinie w sieci są bardzo ważne dla restauratorów, szczególnie w turystycznych miejscowościach, gdzie turyści posiłkują się przede wszystkim podpowiedziami znalezionymi w sieci.
Polecany artykuł:
Handel nieprawdziwymi recenzjami i ocenami
Konkurencja na rynku jest ogromna, a w dobie kryzysu i rosnącej inflacji ludzie niechętnie wydają pieniądze, dlatego restauratorzy kombinują, jak zdobyć klientów i utrzymać swój biznes. UOKiK konsekwentnie próbuje walczyć z handlem nieprawdziwymi recenzjami i ocenami, jednak takie sytuacje zdarzają się nader często. Dlatego też opinie pojawiające się jeszcze przed otwarciem restauracji mogą rodzić pewne podejrzenia.
Nowa restauracja w Zakopanem
Zakopane od lat jest jednym z najważniejszych punktów turystycznych w Polsce, a co za tym idzie, rynek gastronomiczny jest tam bardzo rozwinięty i konkurencyjny. Restauratorzy muszą liczyć się z tym, że klienci będą mieli wiele opcji do wyboru, dlatego też muszą starać się przyciągnąć ich swoimi ofertami. Czy rzeczywiście nowa restauracja w Zakopanem jest tak wyjątkowa, że opinie pojawiają się jeszcze przed jej oficjalnym otwarciem?