Sport

Wisła Kraków ma nowego sponsora strategicznego. „Rozpoczynamy kolejny etap w historii klubu”

2024-07-05 15:23

„Wisła Kraków dzisiaj może pozwolić sobie na to, aby wybierać partnerów, z którymi chce współpracować” – mówił prezes „Białej Gwiazdy” Jarosław Królewski podczas prezentacji nowego sponsora strategicznego klubu, którym została firma TEXOM. Logotyp przedsiębiorstwa znajdzie się w centralnym miejscu trykotów meczowych Wisły Kraków.

Wisła Kraków ma nowego sponsora strategicznego. TEXOM zastąpi Orlen Oil

W środę, 3 lipca Wisła Kraków zaprezentowała nowego sponsora strategicznego klubu, którym zostało przedsiębiorstwo TEXOM. Firma współpracuje z „Białą Gwiazdą” od grudnia 2021 roku, kiedy zawarto pierwszą umowę sponsorską. TEXOM zastąpi więc w roli sponsora strategicznego Wisły Kraków spółkę Orlen Oil – współpraca ta dobiegła końca po trzech latach.

TEXOM to firma, która jest związana z Wisłą Kraków od 2021 roku. Cieszy mnie to, że razem dojrzewaliśmy przez ostatnie lata i to, że współpraca z prezesem była wyjątkowa. To kolejna polska firma, która chce współpracować z Wisłą Kraków. Klub udowadnia, że jest jednym z liderów medialności w Polsce, co potwierdzają to wszystkie raporty i zestawienia. Czujemy się w tym bardzo mocno. Taka też była współpraca w kontekście sponsorów. Wisła Kraków może sobie pozwolić na to, aby wybierać tych partnerów, z którymi chce współpracować i czuje z nimi przysłowiową „chemię” – powiedział podczas prezentacji nowego sponsora strategicznego prezes Wisły Jarosław Królewski.

W podobnym tonie wypowiadał się prezes zarządu TEXOM Krystian Woś.

To trzeci rok, kiedy współpracujemy. Wierzę mocno, że to nasze wsparcie pozwoli cieszyć się z awansu do Ekstraklasy już w tym roku. Życzę kibicom i prezesowi, aby w europejskich pucharach, na które z niecierpliwością czekamy osiągnąć jak największe sukcesy – mówił podczas briefingu.

Jarosław Królewski powiedział, że „koszulka Wisły Kraków w tym roku będzie warta podobną kwotę, jak ta w zeszłym sezonie, być może będzie to nawet na plus”. TEXOM, podobnie jak Orlen Oil ma się również zaangażować w klubową akademię oraz inne inicjatywy. Podczas prezentacji nowego sponsora strategicznego Wisły Kraków nie mogło zabraknąć pytań o potencjalne ruchy transferowe.

Planujemy transfery, natomiast chcemy wzmacniać klub w sposób precyzyjny. Są plany, aby w klubie pojawili się nowi piłkarze, natomiast przeprowadzimy je wówczas, kiedy będziemy w stu procentach pewni, że dani zawodnicy dadzą klubowi odpowiednią deltę, jeśli chodzi o poprawę naszych występów na boisku – powiedział Jarosław Królewski.

Celem Wisły Kraków na nowy sezon jest oczywiście awans do Ekstraklasy, jednak wydaje się, że w ostatnim czasie narracja ta została odsunięta na drugi plan. Przy Reymonta zdaje się teraz wyczuwać większą pokorę.

Jak jesteśmy zbyt pokorni to mówią, że nie jesteśmy dumni. Jak jesteśmy zbyt dumni, to mówią, że nie jesteśmy pokorni. Wisła Kraków w tym roku będzie się koncentrowała na każdym kolejnym meczu i tak musimy do tego podchodzić. Ewidentnie nie udają się nam projekty określane długoterminowo. Zawodnicy i trenerzy muszą skupiać się na konkretnych meczach, bo tylko wtedy będziemy w stanie osiągać określane sukcesy (…). Musimy przestać uważać, że coś nam zostanie dane dlatego, że jesteśmy Wisłą Kraków. Tak nie jest, co pokazało ostatnie 1,5 sezonu. Każdy mecz będzie osobną bitwą, którą musimy wygrać – mówił prezes Wisły.

Co wiesz o Kubie Błaszczykowskim?

Pytanie 1 z 10
Gdzie urodził się Kuba Błaszczykowski?
Iga Świątek rozkręca się na trawie Wimbledonu!
Listen on Spreaker.