AKTUALIZACJA
PKO BP przekazał w komentarzu wysłanym PAP, że w wyniku błędu technicznego po stronie banku doszło do "nieprawidłowego naliczenia prowizji" na rachunkach "niewielkiej części" klientów korporacyjnych.
Problem został szybko przez bank zidentyfikowany, salda Klientów zostały skorygowane. Za zaistniałą sytuację bardzo przepraszamy wszystkich Klientów, których ta sytuacja dotknęła - dodał bank w komunikacie przekazanym PAP.
Awaria PKO BP. Klienci z ogromnymi stratami na swoich kontach
Do awarii doszło w czwartek, 1 sierpnia. Osoby, które zalogowały się na swoje konta w banku PKO BP, zastali bardzo niemiłą niespodziankę. Jak podaje portal spidersweb.pl, część z nich miała problemy z logowaniem do serwisu. Inni nabawili się jeszcze większego stracha. W wyniku błędu ich saldo świeciło się o kilka miliardów na minusie.
Jak czytamy, pierwsze zgłoszenia w serwisie downdetector.pl odnotowano ok. godz. 6.30. Problemy z kontem mają przede wszystkim klienci biznesowi PKO BP. Na serwisie X (dawniej Twitter) pojawił się wpis jednego z użytkowników, na którym widać, że miał on stracić 173,5 mld zł! Poszkodowanych w tej sprawie może być nawet 100 osób. Na ten moment bank PKO nie opublikował informacji w tej sprawie.