Elektroniczne Konto Pasażera z nowymi udogodnieniami
To wielkie ułatwienie dla wszystkich krakowian, którzy stali w długich kolejkach w Punkcie Sprzedaży Biletów. MPK zapewnia, że ten system znacznie udoskonali pracę.
- Pasażerowie w Krakowie mają coraz mniej powodów, aby odwiedzać Punkty Sprzedaży Biletów. Wszystko dzięki wprowadzeniu przez MPK SA w Krakowie nowych funkcji na stronie elektronicznego Konta Pasażera, która jest dostępna pod adresem ekp.mpk.krakow.pl - informuje MPK.
Od teraz pasażerowie będą mogli dużo łatwiej załatwić swoje sprawy. Nie muszą już wysyłać specjalnych maili do pracowników MPK z prośbą o przesłanie faktury za zakupione bilety. Mogą sami je pobrać w Elektronicznym Koncie Pasażera. Ta opcja będzie dotyczyć biletów okresowych kupowanych w okresie ostatnich trzech miesięcy. Dodatkowo będzie można wziąć faktury na firmę, pod warunkiem posiadania konta w EKP.
Kolejne udogodnienie spodoba się wszystkim pasażerom, którzy kupują bilety okresowe. W systemie będzie możliwość zmiany numeru linii. Istnieje jednak jeden warunek. Bilet nie może być zapisany na karcie plastikowej.
Dzięki systemowi będzie można również zmienić nośnik. Elektroniczne Konto Pasażera pozwala przenieść bilet z aplikacji na kartę plastikową, jak i odwrotnie.
Istnieje również możliwość samodzielnego zwrócenia zakupionego biletu MPK. Nie trzema już będzie specjalnie jechać do Biura Sprzedaży Biletów. Wystarczy wypełnić odpowiednią rubrykę na stronie.
Wszystkie szczegóły dotyczące nowego systemu Elektronicznego Konta Pasażera można znaleźć na stronie krakowskiego MPK.