Kampania lojalnościowa sieci Stokrotka. Do wygrania porcelanowe talerze
Sieć supermarketów i marketów spożywczo-przemysłowych należąca do litewskiej grupy Maxima, Stokrotka, stara się konkurować cenowo z dyskontami typu Biedronka czy Lidl. Choć nie może jeszcze pochwalić się taką konkurencyjnością cen, organizuje dla swoich klientów ciekawe akcje promocyjne. W sklepach Stokrotka ruszyła w marcu kampania lojalnościowa, w ramach której klienci mogą wymieniać otrzymywane po zrobieniu zakupów znaczki na elementy włoskiej zastawy stołowej w promocyjnych cenach. Jak poinformowała sieć, kampania potrwa do wyczerpania zapasów, ale nie dłużej niż do 24 lipca. Znaczki wydawane będą natomiast do 10 lipca. Jakie są zasady akcji w Stokrotce, w której można zyskać wartościową porcelanę marki Pozzi Milano? Za każde przeznaczone jednorazowo na zakupy 35 zł klienci otrzymają przy kasie lub w aplikacji jeden znaczek. W ofercie sieci znajdują się również produkty, których zakup premiowany będzie dodatkową naklejką. Zebranie odpowiedniej liczby znaczków umożliwi wymianę ich na produkty z kolekcji Baraonda w promocyjnych cenach.
Kampania „Skomponuj swój włoski zestaw” wpisuje się w gusta Polaków
Aktualnie sieć Stokrotka ma niemal 1000 sklepów na terenie Polski. Od lat skutecznie realizuje kampanie nagradzające lojalność klientów, które cieszą się bardzo dużą popularnością. Jak pokazuje badanie Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna, aż 80% Polaków chętnie korzysta z takich właśnie akcji - kampanii lojalnościowych. Polacy w sklepach szukają więc nie tylko przede wszystkim niskich cen (co stanie się szczególnie istotne po likwidacji zerowej stawi VAT na żywność), ale także dodatkowych benefitów.