Sklep PGG - węgiel niedostępny, towaru brak
W czwartek, 31 sierpnia w sklepie PGG, w którym najwięcej Polaków zamawia węgiel, nie można kupić żadnego rodzaju opału. Braki dotyczą m. in.:
- ekogroszku - KWK Piast-Ziemowit (Wola)
- groszku - KWK Staszic-Wujek
- ekogroszku - KWK Chwałowice
- orzecha - KWK Marcel
- greenpal ekomiału - KWK Piast-Ziemowit (Wola)
- orzecha - KWK Piast-Ziemowit (Ziemowit)
- kostki - KWK Piast-Ziemowit (Ziemowit)
- kostki - KWK Piast-Ziemowit (Piast)
- orzecha - KWK ROW (Jankowice)
- kostki - KWK Sośnica
Sklep Polskiej Grupy Górniczej zapewnia jednak, że cała bieżąca produkcja węgla opałowego z kopalń trafia na półki e-sklepu PGG S.A. W związku z tym wydano specjalny komunikat.
Zalew pytań o dostępność węgla. Polska Grupa Górnicza odpowiada
Sklep PGG poinformował, że produkcja węgli opałowych prowadzona jest bez przerwy w kopalniach PGG S.A. i utrzymuje się na stałym, nie zmniejszonym poziomie ok. 270-300 tys. ton na miesiąc. W sklepie pod koniec sierpnia towaru jednak brak.
- Pragniemy zapewnić, że sklep internetowy Polskiej Grupy Górniczej S.A. funkcjonuje prawidłowo a na każdej sesji zakupowej klienci zawierają tysiące udanych transakcji. Sprzedaż wynosi obecnie średnio od kilku do kilkunastu tysięcy ton węgla na dobę. Wbrew pojawiającym się wątpliwościom e-sklep PGG S.A. stanowi nadal główny kanał dystrybucji węgla opałowego dla domów i mieszkań. Sprzedaż prowadzona będzie jak dotychczas w sposób ciągły, 24 godziny na dobę. Towar wystawiany jest na półkę sklepową w dni robocze o godzinie 8.00 oraz o 15.00 i pozostaje dostępny dla kupujących aż do wyczerpania zapasu. Dodatkowo w niektóre dni sierpnia o godz. 10 rano w e-sklepie wystawiane są zapasy węgli dostępnych w określonych składach KDW w ramach wyprzedaży stanów magazynowych - czytamy o komunikacie.