Zakopane. Tiktokerka spędziła noc w luksusowym hotelu. Zapamięta ją na długo
Aga Wis znana w mediach społecznościowych jako @wyzszy_instytut_smaku zajmuje się w sieci testowaniem słynnych restauracji oraz hoteli. Często bierze w tym celu pod lupę ekskluzywne miejsca, pokazując, czy są warte swojej ceny. Jej konto na TikToku obserwuje ponad 165 tysięcy osób. Ostatnio testerka wzięła pod lupę jeden z najbardziej luksusowych hoteli w Zakopanem, gdzie za jedną dobę zapłaciła 1200 złotych. Chociaż na nagraniu przyznała, że łóżka były niezwykle wygodne, a śniadanie najlepsze jakie jadła na Podhalu, niestety 5-gwiazdkowy hotel nie spełnił jej oczekiwań. Kobieta postawiła na dwupoziomowy pokój. Jak opowiada na nagraniu, w dolnej łazience był wyczuwalny zapach pleśni.
— Do tej pory byłam zadowolona z każdego pobytu tam. Tym razem było jednak nieco inaczej. [...] Dolna część pokoju przytulna, przestronna, ale w dolnej łazience była mocno wyczuwalna nuta, która do złudzenia przypominała zapach pleśni — oceniła Aga na TikToku. Po zgłoszeniu sprawy obsłudze hotelu, ta poleciła jej otworzyć okno. — Otworzyłam, trochę pomogło, ale po zamknięciu ten zapach stawał się tak intensywny, że był nie do zniesienia. Przyznacie jednak, że po pięciogwiazdkowym hotelu należy spodziewać się czegoś więcej — dodała tiktokerka.
"Śmierdząca sprawa" w 5-gwiazdkowym hotelu w Zakopanem. Internauci oburzeni
Nagranie tiktokerki szybko stało się niezwykle popularne i w zaledwie kilka dni obejrzano je ponad 300 tysięcy razy. Historia, którą podzieliła się Aga, spowodowała lawinę komentarzy. Wiele osób było oburzonych postępowaniem obsługi hotelu, która na poważny problem, zaproponowała rozwiązanie, nieprzynoszące żadnych efektów. Podkreślano, że za taką ceną powinni zaproponować chociaż zmianę apartamentu. Historia opisana przez @wyzszy_instytut_smaku zachęciła także internautów do dzielenia się swoimi historiami. Okazało się, że niektórzy również spotkali się z takim problemem w tym hotelu.
— Ja kiedyś w Novotelu zgłosiłam zasyfiony odpływa a oni do mnie: po co pani tam zagląda — czytamy w komentarzach pod nagraniem.
— Za 5-gwiazdkowy hotel rada z recepcji była mega nie na miejscu. Nie powinna ta osoba już tam pracować — czytamy w komentarzach pod nagraniem.
— Byłem tam miałem ten sam problem na pierwszym pietrze — czytamy w komentarzach pod nagraniem.
— Rada z otworzeniem okna poniżej jakiegokolwiek poziomu… Takie zachowanie trochę by mnie zraziło — czytamy w komentarzach pod nagraniem.