Do zdarzenia doszło miesiąc temu. Pan Damian zgubił obrączkę przy regale ze śrubkami i wkrętami na wagę. Zgubę zgłosiła przez telefon Pani Ewa - żona Pana Damiana. Pracownicy znaleźli obrączkę podczas sprzątania sklepu, lecz nie mają już telefonu do jej właściciela. Przedmiot jest odpowiednio zabezpieczony. Ma także znaki charakterystyczne.
- Nie mogę podać ich dokładnego opisu, bo będą służyć do identyfikacji właściciela. Jest grawerunek i data ślubu. Podejrzewamy, że może być druga obrączka do kompletu, która pewnie wygląda bardzo podobnie i ułatwiłaby nam prawdziwą identyfikację - mówi Tomasz Ziętara, dyrektor sklepu.
Obrączka jest najcenniejszym przedmiotem, który dotąd znaleźli pracownicy sklepu budowlanego przy ulicy Zakopiańskiej w Krakowie. Klienci gubią także inne rzeczy.
- Klienci gubią niestety karty płatnicze, portfele, okulary, czapki. Te rzeczy mają raczej wartość sentymentalną na przykład: zabawki pluszowe dzieci lub inne gadżety - wymienia pani Barbara, kierownik sektora obsługi klienta.
Obrączka nadal czeka w sklepie na odbiór. Przed nim właściciel musi podać dokładny opis znaków charakterystycznych przedmiotu.