Mieliście okazję już kiedyś odwiedzić Kraków? Może była to rodzinna wycieczka, a może podróż z rodziną? Pamiętacie spacer krakowskimi uliczkami czy smak obwarzanka? Stolica Małopolski zaprasza do ponownego odwiedzenia, by móc poznać ją z innej strony. Właśnie ruszyła ogólnopolski kampania "Kraków. Nieodkryty".
Z badań rynku turystycznego wynika, że prawie 90% osób planujących urlop zamierza spędzić wakacje w Polsce i chcemy to wykorzystać. Chcemy zwrócić uwagę na to, że jeśli ktoś był w Krakowie lata temu na wycieczce szkolnej lub ze znajomymi i widział Wawel oraz Sukiennice, to Kraków ma jeszcze wiele nieodkrytych atrakcji, do których warto wracać i odkrywać - mówi Monika Chylaszek, rzecznik prasowy prezydenta miasta.
Niedługo w największych miastach kraju pojawią się wielkoformatowe reklamy zapraszające do Krakowa. Powstaną także spoty promocyjne, które będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. Pierwszy z nich można już zobaczyć w sieci.
Spot pokazuje głównie Rynek i Bulwary, więc jest zbyt standardowy, bo pokazuje obiekty znane. Zgodnie z pomysłem kampanii spot powinien się skupiać na miejscach nieznanych i ciekawych, których w Krakowie przecież nie brakuje - mówi Jacek Szlak, redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie.
Kampania "Kraków. Nieodkryty" potrwa do końca lipca.